Tuesday, August 26, 2008

Aku keciwa...

selamattt.....

semalam janji nak sambung citer, kat office tak sempatlah pulak (eza rasa, eza kerap guna perkataan ni-agaknyalah..) .
d qumah coba juga online tapikan... asyik line busy aje. ku coba dan ku coba dan ku coba lagi... akhirnya aku keciwa... ingatkan klu boleh online naklah paste aksi2 masa hari kenduqi tu... macam2 aksi ada..., gambar yg blur pun ada... ini gara2 jurugambar habis profesional yg ambil.
aku keciwa.. aku keciwaaaaa..... sbb tak dapat2 nak online.
akhirnya tak sempat kol 10pm, aku dah ke alam fantasi.
hari ni, ada pasar malam kat qumah, jadikkk... apa lagi beli ajelah....
kalu line tak busy dan tak mengecewakan eza dan tak ada halangan berpagar, bolehlah eza cuba pastekan aksi2 masa kenduqi tu...
kalu nak tengok gambaq pengantin blh jg klik kat links http://hjrais.blogspot.com